środa, 31 grudnia 2014

Nominacja :)

Ooo, zostałam nominowana przez Muminka z bloga: http://komnata-opowiadan.blogspot.com/

A więc odpowiem na pytania, a wy co nieco się o mnie dowiecie (;


1. Co wybierasz?: Mieć do końca życia jednego przyjaciela i stu piętnastu wrogów, czy nie mieć do końca życia ani wroga, ani przyjaciela? Uzasadnij, proszę.

Raczej wolałabym nie mieć ani przyjaciela, ani wroga. Dlaczego? Dlatego, że mam psa i książki :)

2. Dlaczego blog? Dlaczego o takiej tematyce?

Blog, dlaczego? Dlatego, bo uwielbiam pisać :) A tematyki raczej nie mam :>

3. Jaki masz cel w życiu? 

Być szczęśliwą osoba i spełniać marzenia :)

4. Dostajesz zielone okulary, dzięki nim na kogo tylko spojrzysz (mając je na nosie), stanie się szczęśliwy na siedem lat. Ale UWAGA! Możesz użyć ich tylko pięć razy. Na kogo spojrzysz? 

1.Ty, mimo to,że już jesteś szczęśliwa :3
2.Moja mama
3.Mój tata
4.Mój brat
5.Moja przyjaciółka

5. Bardziej podobają Ci się ludzie w koszulach, T - shirtach, czy bluzach?
  

To nie ma znaczenia, każdy ma swój styl. Jednak ładne T - shirty na każdym ładnie wyglądają ;3

6. W skali od 1-5, jak oceniasz program "The Voice Of Poland" ?
 

Oglądałam tylko jeden odcinek, ale oceniam na 4/5 :)

7. Możesz przenieść się do jakiejś książki. Jaką wybierasz? 

Bardzo ciężkie pytanie :D Wybieram książkę mojego dzieciństwa, Martynka :)

8. Ulubiony język? Dlaczego akurat ten? (oprócz polskiego...)  

Nie umiem Włoskiego, ale go wybieram ;33

9. Gdybyś mogła zmienić swe imię, to na jakie ?  

Bardzo, bardzo ale to bardzo długo nad tym myślałam, ale wybieram... coś z tego!
1.Melania
2.Natalia
3.Liwia



10. Czy boisz się, lub czy budzi w tobie wstręt jakieś zwierzę bądź owad, ptak...?


Pająk, wszystkie owady świata ;/


11. Lubisz Disney'a? Jeśli tak: ulubiony film/bajka? I ta znienawidzona? (Jeśli nie lubisz Disney'a to o innych filmach...) I NIE MÓWIĘ TU O FILMACH TAKICH Z DISNEY CHANNEL, BO NIEKTÓRZY CZĘSTO MYLĄ JE Z DISNEY'EM. 


Kochan Disney'a! Kocham większość bajek, a ulubione to:
Kraina Lodu
Czarownica (o ile się nie mylę jest to Disney'a)
 Zaczarowana :)

A znienawidzona? 
Chyba nie mam takiej... no niestety nie mam ;< albo i stety :>

To tyle z pytań!
Ja nominuję wszystkich, którzy chcą :)

Pozdrawiam!
Martyna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz