wtorek, 30 grudnia 2014

Zniszcz ten dziennik (1)

Tej książki nie trzeba wam przedstawiać... 

Jest to książka, którą możemy praktycznie sami zrobić :) Oczywiście za pomocą wskazówek.
Mogę wam pokazać tylko jedno moje zdjęcie, na którym jest pokazana okładka książki, coś mi światło figle robi i jest za jasno ;/


















Oczywiście z podpisem :D




Pokaże kilka gotowych stron (eh.. na odwrót ;c )






Musiałam poprawić, jak to ja :P








Tutaj piłam wodę z koleżanką (ona też ma dziennik) hehe, ile było śmiechu :D, no, to chyba tyle jak na razie :) Jeśli wy macie też dzienniki, to śmiało się chwalcie ;) Martyna.  





   

2 komentarze:

  1. O, ja tam dziennika nie mam. Ale myślę, że to fajne chyba jest. Bo na początku wszystkie dzienniki są takie same, a potem...
    To takie piękne :D
    Pozdrawiam Ciepło!
    Muminek

    OdpowiedzUsuń